Kalaka Afari Taldea

Wednesday, August 23, 2006

GROS-HERRERA bidegorri proposamena


Udalak proiektaturiko bidegorrietan ageri ez delako, eta Donostiako ekialdea erdialdearekin lotzea ezinbestekoa delako, hona hemen nere proposamena. Miracruz-Ategorrieta errepidea (N-I zaharra) estu xamarra denez, RENFEren trenbide sarea probestuko luke bidegorri honek, aldaparik ez luke izango apenas, eta el lituzke kriston obrak beharko. Bide batez, pasealeku trixte xamar hori biziberritzeko proposamen txiki batzuk gehitu dizkizuet. On egin!

32 Comments:

  • ai landa, ikasi beharrean donostiako bidegorri-sarea aztertzen... Zer gehiago egin daitekeen bizikleta sustatzeko? Bizikleten erregistroak existitzen dira lapurreta kasuan identifikazioa errexteko (ez dakit ze puntukarte den efizientea, baina egin egiten da). Eta leku estrategikoetan lurpeko txirrindentzako aparkalekuak ere ez dira ideia txarra, hiri batzutan martxan jarri dituzte eta erantzun dexenteakin. Asko dago egiteke...

    By Blogger derzu, at 23 August, 2006 15:53  

  • Zezenketen aurka egiteko autobus zeritzua kentzeak ez dauka ez hanka eta ez bururik!

    Ekimen pribatuak eta guztien interesekoak ez badira autobus zerbitzua kentzen hasiko bagina...

    Bueno; zergatik ez 27 et 24 Tecnum ondoan ez gelditzea proposatuko dut. Atzo aipatu nituen beste adibide batzuk; Poliklinika, Anoeta, AtanoIII.

    Nik hiritar bezela edozein ekimen jendetsuetara autobusak jartzea exijitzen dut nahiz ekimena bera nere gustokoa ez izan.

    Ezin dut ulertu hau horrela ez izatea, guztion segurtasunaren hobebeharrez eta hiri-oreka mantentze nahi hutsarekin.

    Autobus zerbitzua derrigortzea? Ados nago; baina honek erabilgarritasun bera izatekotan. Autobus partikularrak kontratatu behar badira Alde Zaharretik Ilunbera joateko, prezio erdian jendea kotxez (eta mozkor-mozkor diru berarekin) joango litzateke.

    Ados zerbitzuak derrigortzearekin. Baina Poliklinikak ere jar dezala autobusak. Errealak jar ditzala bere taldearen ikusleen zerbitzura. Aspe eta Asegarcek kontrata dezatela Earki Gatxi S.L enpresaren autobus zerbitzua.

    By Blogger Landa, at 24 August, 2006 11:13  

  • Ulertzen det, Unai, zure argumentazioa, eta koherentea dela aitortu behar det. Hala eer, honek hasierako galderara garamatza, autobusek jende bultzatzen dute zezenketetara edo zezenketek jendea mugitzen dutenez komeni da busak jartzea? neretzako argi ta garbi, bigarren aukera. Garraio publiko egokia nahi badegu, busak jarri beharko genituzke jende asko joaten den lekuetara, nik uste det udalaren obligazio bat dela hori.

    By Blogger derzu, at 25 August, 2006 06:28  

  • Badakit ez dituzula nik idatzitakoa esan; baina idatzitakoarekin Anderren konklusio berdinera iritsi nahi nuen.

    Azkenean autobusak ez jartzeagatik izorratzen direnak ez dira zezenketetara doaztenak, auzoan bizitza normala egin nahi dutenak baizik.

    Errealaren partiduetan, pilota partiduetan, Poliklinikan, Tecnumean... Autobusak ez dira jartzen horien kontra ez dagoelako. Hiriak oreka bat mantendu behar du eta horretarako nahitaezkoak dira autobusak.

    Proposamena:

    Bruselasera bidaia, Txillardegik egin bezelaxe, urriko zubian egiten badugu?

    Horrela 21 urte bete berriak ondo ospatuko ditut!

    By Blogger Landa, at 25 August, 2006 09:47  

  • urriko zubian gurasoak datoz, baina bueno, zuek ikusiko dzue ea konpatiblea iruditzen zaizuen ala ez. halere, gomendio bat, abenduak 6-8 zubia asteazkenetik iganderako zubia ematen du, data horretan etrotzen bazeate... perfekto!!!

    By Blogger derzu, at 25 August, 2006 15:14  

  • Lehengoan Beñatekin egon nintzen kartel horietako batean parean komentatatuz. Nik uste unibertsitate ondoan dauden hiruzpalau etxe idrela eta Etxenikek Udalari erosiko zizkioa bere bisitariak hartzeko. ta hor dator saltsa pentsatzet. Lehendeik zeuden irakasleak izango direla edo. Suposizioa da hori publikoa dela, edo zela vamos. Bestelakoan ez det ulertzen. Beste ideiarik?

    Autobusen inguruan, ez dira nahastu behar garraio publiko normala (egunerokoa) eta berezia. Hiria (hobe esateko Udala) ados ez dagoen ekintza batera joateko ez ditu autobusak jarriko. Adibidez, ez zegoen autobus berezirik igandeko manifara juteko edo Egunkariko manifara juteko edo Batasunaren belodromoko ekitaldira juteo. Beharretan aitzakia jarri eta autobusak jartzea laguntza bat da, garbiketa edo udlatzainen "segurtasuna" den bezala. Gauza bat publikoa izatea da eta beste bat kriteriorik gabea. Gizartearen onerako izan behar dutela gauza publikoak baino publikoki kontra bazaude ez dago laguntzerik.

    By Blogger orexa, at 26 August, 2006 07:31  

  • Etxenikeren mobidaren inguruan nik dakidala,

    Kontua da Donostia International Physics Center delakoaren ondoan dauden etxe horietan jendea bizi dela, nik dakidala, okupa moduan (datu inportantea). Ordun, udalak etxe horiek moldatu nahi ditu fisikarientzako egoitza moduan, noski, bertan bizi direnak kanporatuz.

    nere ustez kartela idatzi dutenek arrazoirik ez dute, azken finean, ahal izan dutenarte del txollo bizi ahal izan dute eta orain kalera jutea tokatu zaienean, ba klaro, komeriak. Bertan modu legalean egon izan balira udalak beste etxebizitza bat emango lieke, auzo berriak egiteko botatzen diren etxe zaharretako bizilagunekin egiten den bezelaxe.

    Bizilagunen argumentua da bertan noizbehinka bakarrik biziko dela jendea, eta eurak aldiz, egunero daudela han. Neri ez zait pisuzko arrazoia iruditzen.

    By Blogger derzu, at 26 August, 2006 09:08  

  • Eta autobusen kontuari irtenbidea emateagatik, aukera bat izan daiteke autobusak jarri bai, baina zezenketen organizatzaileek pagatzea, adb, derrigor. Diot

    By Blogger derzu, at 26 August, 2006 09:13  

  • Zezenketetan autobus zerbitzuaren aldeko komandoa:

    Autobus zerbitzuak indartzen dira. Modu honetan unibertsitatera joaeteko geltokia gainezka dagoenean autobus errefortzua eskatzen da. Berdin-berdin gertatzen da 28arekin suak ikustera, parrandara edo manifestazioekin. Autobus batek gehiago ezin duenean laguntza eskatzen da.

    By Blogger Landa, at 27 August, 2006 09:04  

  • ayem, etxebizitzen egungo prezioekin ados nagoela ulertu badezu... gaizki ulertu dezularen seinale. Horrek ez du kentzen okupazioaren kasuan arrazoia zeinek duen pentsatzea. Okupazioa zilegi da, baina bukatzen denean, ba bukatzen da. Kasu honetan ez dela okupazioa? Posible da, nik hala ulertu nuen Hitzan notizia irakurritakoan. Modu legalean (ez dakit zergatik eskandalizatzen zaituen hitz horrek) egon izan balira gauzak diferente egingo lituzketela uste det (edo egin beharko lituzketela, desde luego). Ba halaxen, aiu;)

    By Blogger derzu, at 28 August, 2006 15:14  

  • interrail(+roma) bazkaritxo bat ze iruitzen, jendea aurten europan zehar desperdigatuko dela aprobetxatuz: granada, baztelona, toulouse, bartzelona, nottingham, brusela... nere proposamena Intxaurrondoko Apeadero tabernan (kriston menu ona daukate, 9 eurogatik, mmmm! enekok ziurtatuko dizue) datorren ostegunean, hilak 7. Bazkari soil bat da, asike azterketen aitzakirik ez e! (hau enekongatik dihoa batez ere, q me lo conozco). Enbidoa botata, ea ze iruitzen zaizuen...

    pd.: astelehenean-edo reserbauko det, beraz ordurako zenabt izango gean jakin nahi nuke ok? aiu;)

    By Blogger derzu, at 01 September, 2006 07:48  

  • Ostegunean ni de koña! Ostiral goizean bi azterketa dazkat. Bazkari soilaren aitzakiak ez du balio, ze arazo fisiologikoa gainditzeko badaude era hobeak. Badakizu bazkariarena tertulorako aitzakia dela. On egin zuei eta eongo gea!

    Bidegorrien gaiak Ander ez du tiroik izan, eh! JAJA!

    By Blogger orexa, at 01 September, 2006 11:00  

  • nahiago badezu bazkaria ostiralean egin daiteke... eta ez da kalaka-tertulia baterako aitzakia, bazkari soil bat da, besteik ez. Zuek esan, ostegun edo ostiral.

    aio;)

    By Blogger derzu, at 01 September, 2006 11:15  

  • Ostiralean? Ni de koña!

    Nik azterketa ostiral arratsaldean daukat eta solidaritate kontuak direla-eta ostegunekoari ere planto egiten diot!

    Gora iraileko ikasleak!

    By Blogger Landa, at 02 September, 2006 07:10  

  • unaiek esana, nahikarik ostiralean nahigo. Eneko zu ere solidaritate kontuengatik ostiralean ez zera bazkalñtzera etorriko? Etorri... landa jada atoeskluitu da... Astearterako zeintzuk jungo gean jakin nahiko nuke, bale? Beinga ba aio

    By Blogger derzu, at 03 September, 2006 03:44  

  • Nik azterketak amaitzean bileraren bat antolatuko nuke aurre-denboraldia eta inskripzioaren asuntoaz hitzegiteko.
    Besterik gabe ondo izan.

    By Blogger Iñigo, at 08 September, 2006 05:58  

  • Ander demonio!

    Astelehen gaueko afaria prestatu al duzu?

    Espabila!!!

    By Blogger Landa, at 10 September, 2006 07:22  

  • landa landa landa landa... hori ere nik prestatu behar!! bazkria proposamenaren porrot historikoa eta gero!! kontuan hartuta enekok ezetz esan dula, unai asteartean dihoala (gu baino plan interesgarriago bat eukiko du ziurrenik astelenerako), beñat... beuno beñat beñat da! auskalo nun dabilen! afaria mano a mano egitea nahi ez badezu (ai pillin...),ggg.Nik despeditu nahi nuke hori bai, kafetxo lasai batekin agian hobeto

    By Blogger derzu, at 11 September, 2006 01:34  

  • landa, ta ez daukazu skubiderik atxantau deitzeko e!! ezagutzen geala...

    By Blogger derzu, at 11 September, 2006 01:35  

  • Noiz deitu dizut nik atxantau?

    Igandean, arratsaldeko 4:00etan Boulevardean zuk eta zure komandoko neskak erre zenutena ikusita ez dago atxantau deitzerik!

    Argi gelditzen dena da bazkari xistrin bat ganoraz antolatzeko gai ez bazera, Donostiako alkatetza... mugaz bestaldekoen laguntzaz lortu beharko duzu!

    Portzierto azken azterketa zulora!

    By Blogger Landa, at 11 September, 2006 10:12  

  • Aupa denoi! Martxa honetan denak kanpoan...aupa Landa esan beharko! Landa, Nafarroa Oinezera boluntario gisara joatearena serio esango zenuen ba? Gainera zer da puenteko asteburuan. Hori izan ala ez ni animatuko nintzateke bolondres gisa joatera. Asteburu pasa Beran egitea ere ezta plan txarra. Ze iruitzen?

    By Blogger orexa, at 14 September, 2006 08:59  

  • Eneko agurgarria:

    Nafarroa Oinezeko kideekin kontaktuan jarri naiz. Nere e-posta "gora zuek!" sendo batekin erantzun didate. Nere izena eta telefonoa hartu dute eta kontaktuan jarriko direla adierazi dute.

    Bolondres lanak egiteko beraz, beraien erantzuna besterik ez da falta. Berako etxea bihar lortzen saiatuko naiz.

    Nola doa Herrialde Katalanetako plana?

    By Blogger Landa, at 15 September, 2006 13:55  

  • Kaixo!

    Bueno, Katalunia aldera joateko ez kontatu nerekin.

    Anderren notiziarik ba al dago? Hemen idatzi zezakeen; eta ez berak bakarrik!

    Afari potente bat noizko?

    By Blogger Landa, at 19 September, 2006 05:55  

  • salut mes amis...

    comment ça va? hemen dana primeran, koastatu zait konektatu ahal izatea baina bueno, lixto, cizaña sartzeko prest. Landa fuera!! Nola etzeala Catalunyara animatzen!! Pff, ni han egongo banintz fijo jungo nintzala... betagarri ikusteagatik edozer gauza!!! juajuajuajauajaja. Bueno, lasaiago idatziko det beste baten. Eongoatxik!

    By Blogger derzu, at 19 September, 2006 06:03  

  • Ander, jaso nituen utzitako erropak. Email bat ere bidalia dizut baina eztakit irakurriko zenun.
    Bueno ba, ondo ibili eta aprobetxatu.

    By Blogger Iñigo, at 20 September, 2006 00:35  

  • Lehenik eta behin nere barkamenik handiena Anderrentzat ez idazteagatik. 6 azterketetatik 5 aprobatu ditut, iuju! Aste honetan (eta datozenetan) oso liatuta nabil aitari ISOaren mobidekin laguntzen. Behingoz oporretan eta lan gehiago egiteko. Libre xamar nagoenean nobela bat seguro.

    Landa, Kataluniara ez? buuuu! Nafarroa Oinezekoa abisatukozu! Ta afariana hitzeingo deu, momentuz ikiarri liatuta nao.

    Cap agresió sense resposta!
    Gora Valentin!

    By Blogger orexa, at 21 September, 2006 08:33  

  • no coment...

    By Blogger Landa, at 22 September, 2006 04:20  

  • 6tik 5??? Hori ikiagarri ondo dago!! Arrazoi dezu eneko, nobela (eleberria) noizko idatziko diazu? Igande hontan bruselaseko ume euskobelgekin hasten naiz monitore... kontauko dizuet zmz, gogoak badazkat baina beldur pixkat e bai ez pentsa! Proiektosen bosnian jaio luxenburgon bizi eta bruselan ikasten duen batekin nago, a ze saltsa! aiooooooo

    By Blogger derzu, at 22 September, 2006 07:09  

  • Luxenburgotarrari esan Frank Schleck gustatzen zaizula eta kitto. Dena erraz joango da.

    By Blogger Iñigo, at 22 September, 2006 12:35  

  • Kaixo!

    Eneko, bihar Nazio Eztabaida Gunearen bilkuran nere presentzia konfirmatzen dizut. Klasea teorian 7:00etan (lehenengoa izango denez baliteke leheneago) bukatzen da; denboraz larri ibiliko naiz.

    Zergatik ez duzu Gudari Egunerako ETAk ateratako komunikatuaren ildora notizia berri bat jartzen?

    Bihar arte lagun!

    By Blogger Landa, at 25 September, 2006 03:39  

  • landa ze mania ETAk esaten dun guztia eztabaidatzeko. Bruselako supermarcheko harakinaren komentarioek balio gehio dute-eta (eta ez diot deus ulertzen flamenkoz hitzegiten dulako, imaginatu!). Tiro batzuk airera eta basora korrika izkutatzera, a ze eszenografia patetikoa... Ah! Kontatu dizu enekok kontatu beharrekoa? 3 urtetarako descojonoa badezu horrekin, juajauajaja

    By Blogger derzu, at 25 September, 2006 10:08  

  • Ba ez dit deus kontatu. Badakizu, blog honetan "Kristok" ere ez du idazten eta ETAkoei eskatu behar zaie laguntza hau animatzeko!

    Bruselas aldean zer moduz? Gogoratu Txillardegik hantxe pasa zituela urte batzuk!

    uajajajaja

    By Blogger Landa, at 25 September, 2006 10:56  

Post a Comment

<< Home